"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

16.3.07

Tikk, takk, tatt!

Nå har jeg blitt tatt og tikket så mange ganger, så da må jeg vel bare hive meg ut i det!

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.

1. Når jeg får planlegge noe, dunker hjertet raskere og jeg koser meg skikkelig.

2. Jeg skulle bli en som jobbet innen databransjen, var ikke spørsmål om noe annet. Prøvde meg et par år, men er nå klar for sykepleien!

3. Alle mine indre organer er plassert speilvendt i forhold til normalen. (Hjertet mitt er på høyre side, osv)

4. Jeg er Vigring, men stolt medlem av Godøy supporterklubb GodøyVeggen.

5. Jeg tok fly til USA i lag med Idol-Maren, og resten av Voice Of Joy, og hadde en lang prat med henne.

6. Min yndlingssang er ”Eternal Flame”, sunget av The Bangles.

Jeg synes dette går litt over stokk og stein, så tikkingen stopper med meg, for min del. Håper dere koste dere når dere fikk vite litt mer om meg!

1 kommentar:

Anonym sa...

ej he sagt d før å ej sei d igjen!
sønst igrunn du e enlitn sviker, når du blir medlem av godøyveggen!