"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

26.1.07

Et lite fredagsdikt;o)

Uganda er et herli sted,
en slipper å styre og hogge ved.

For temperaturen kommer ikke mye under 20,

allikevel finner du mange som går med lue!

Her en dag fylte min søster 25,

skulle så gjerne vært der og gitt henne en klem:)

Men jeg har det igrunn søren meg bra,

det kan jeg rett og slett ikke komme fra.

Uganda er et sted du må få med,
her er veldige mye fint å se!

Fjell og dyr og Nilens kilde,
ja det er ikke ofte du får sjansen til slikt et gilde!

Bungeejumping kan også oppleves,
da merker du hvordan adrenalinet heves.

Med folket her har jeg et veldig godt lag,
det blir vanskelig
å finne et varmere og snillere slag!

Oj…ble litt imponert over meg selv der:o)

God helg folkens!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ej bøye mej i støvet! Et veldig flott dikt og ej e stolt av å ver en del av d;-)

Her heime e d vinter. Nyte helga og kosa mej at med Oskar. No skal ej og alex lage pizza og sløve oss på sofaen.
I morga e det familie/bursdagsmiddag for Maria. Du skulle ha vør her... Oss savna dej!
Kos dej i varmen!
Klem frå storesøste, Oskar og Alex

Ingrid's blog sa...

Wow, wow, wow, wow!!!! Veldig imponert!!!:)

Me sitte her og e ennå stapp mette itte julegrøten!!:)

Me snakkes!
Du e herved teamets dikter!;)

Anonym sa...

haha, konge! her kjøme et tebakedikt!

han per e i uganda
der set han å dikta sanga
om litt av kvart og ditt og datt,
men egentli e d dikt,
so her va d en litn hjerne svikt, men man kan no godta slikt?
e no ganske flenke ej me,
men ej ej slerkje na per!
no gler ej mej te du kjøme,
heim te vigra og fer ett godt omdøme! kjempe gla i dej storebroen min hilsen lillesøsteren din:D

(svikta litt rime evna mi på sluttn der, hehe)