"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

7.11.06

Ligretto!!

Today we had no special things to do in the office except from reading our books, and that was what I thought it would be, so I came up with a brilliant idea, we could play Ligretto to get a small break from the reading!! The game brought back good memories from Hald, especially of the Ligrettoqueen, Marte! Looking forward to play it again with you in April! Today’s winner was Aina Marie, but just wait I’ll beat you one day. I hope.

5 kommentarer:

Marte sa...

Hello! The Ligrettoqueen speaking. Thank you so much for making me the queen of ligretto - I highly apreciate it!

For å si d sånn: ÅååååÅ!!!!!! Peeeeer!! Du e så søøøøøøøt!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

Mitt navn på din blogg! Nokon tenkjer på meg i Afrika!:D

Frrryktli gla i d mr.Man:D

Stooorororor Klem fra M*A*R*T*E (eller THE LIGRETTOQUEEN) tihi *rødmerødme* :P

Aina Marie sa...

Per! jeg ser du har planer om å slå meg - det gleder jeg meg til å se.

Men altså: du har potensiale og for å være ærlig så er jeg redd for rå være for stor i kjeften.

Regner med du ligger og tørrtrener når muslimen vekker deg klokka seks!

Hilsen Ligrettoprinsessen!

Anonym sa...

Hei Per!! Tusen takk for melding! Veldi veldi godt at du har det bra!:) Og spennende å høre hva dere driver med!Her går d bra:) Gikk bra på eksamen,så nå er jeg i praksis. Slitsomt, men spennende:) Ellers ikke så mye nytt fra disse trakter:) Ha en fortsatt fin dag da Per!Gud velsigne deg! Camilla:)

Sandra sa...

Heisann Per.. Digg aa se at du har d bra..!:) E d spennende der nede..? Kor lenge duhar vaert der no..? D e heilt utrolig aa tenke paa at e har vaert her over en maaned allerede..!
Vi snakkes da.. Ha d straalende i mellomtida..! :D

Stine sa...

Aah, koselig at dokke spela Ligretto i Afrika ogsaa!!!:P hehe.. savna aa spele ligretto paa Hald!!

Haape alt e bra m dej Per, kjempegoey aa lese om alt dokke gjer i afrika! Og haape at du kan smile litt naar ej e saa snill aa legge igjen kommentar!!;)

Savna dej!!! Take care! Og hels Team-Uganda saa masse, kos dokke!!

Stor klem fra Stine i Lima!:D