"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

28.2.07

Det var en gang…på Hald

Satt og skulle rydde litt i bildene på PC’n min her en kveld, så begynte jeg å se gjennom de fra tiden på Hald. Ordet som poppet opp og gnagde inne i hodet mitt var SAVN. Jeg savner dere folkens! Gleder meg til å se dere igjen!!
Legger ut et knippe blinkskudd jeg kom over:)

BØ!
Må bare nevne det. Få er så fotogene som Marte. Må innrmme at jeg er en smule misunnelig.

Hva??
Haha! Jeg har verste grimasje!
Er det en så lys idé da Camilla?

MArTe!
ZZZzzzz
Matvrak

Hva har Torgeir sett her?
Er det: 1: En ufo? 2: En utrolig lekker dame? 3: Thomas?
Sann helt på tampen vil jeg bare gratulere vår alles Finni som ble 26 år 27. februar:D Hipp Hurra!

3 kommentarer:

Marte sa...

Hihi:P TullePer!

Har tross alt ei naadegave,saa d e vel ikke rart:P

Bare snart seks uke ijenn no til vi treffes paa Hald kjaere Per:D

Klemsidems!

Anonym sa...

Hei Per:) Tenker på deg der borte i bushen en gang iblant.. håper du har det bra:) D nærmer seg vel hjemreise på dere nå? Trist?..eller er du klar for å komme hjem? Vet du noe om hvor du havner til høsten igjen å kanskje? Hadde vært superkosli å få deg til Oslo!Her i kalde nord går livet sin vante gang, du får kanskje me deg d meste..hehe.. Ha en fortsatt fin helg da kompis! Hils Kay!:)

Stine sa...

Foele mej beaera over aa ha faatt en plass blant dine blinkskudd fra Hald! Men, du kunne kanskje tatt et litt bedre bilde!?!?:p

Jaja..haape alt e bra med dej der borte.Ser litt skummelt ut med disse bodaboda-greiene,saa pass paa so ikkje du dette ta;)

God bless you! Gle mej masse t oss alle vende tilbake til Norge!!Ta vare paa dej sjoel!

Stor klem fra Stinemor:)