"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

21.2.07

Safari, med det lille ekstra

Forrige uke la en delegasjon nordmenn, bestående av Team Kampala og familien til Ingrid, ut på en tredagers opplevelse. Målet var safari i Murchison Falls nasjonalpark, nordvest i Uganda.

Du lurer kanskje på hva det vil si å reise på safari her nede?
Jeg sier ikke så veldig
mye mer, og lar bildene tale for seg.







































































Det lille eksta……

Du lurer kanskje på hva jeg mener med det lille ekstra? Onsdag var det som kanskje alle vet (i alle fall jentene) Valetines Day. Og hva annet finner jeg ikke i på mitt sete etter pausen i Masindi, enn en konvolutt med navnet mitt på! Inni låg der et svært koslig kort fra min fremtidige Bislett-kebab-date, Aina Marie.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nice!
det va fine bilde.
no sete ej attme ne hild og solveig å ska sjå ugly betty:)
va kjekt å prate me dej i sta.
dokke må kose dokke vidare!!

Anonym sa...

lenge leve kebaben!

ser deg paa bislet :)

Anonym sa...

Ser ut som du he det bra:)
Her e det måling som gjelde, (i ekte "Stornes-stil"?), oss he brukt litt tid.... men no får Jakob snart eget, fint rom. Så no må ej gå frå dataen og hjelpe Ole.

Nils-Ove Støbakk sa...

Nokken so fær det til...ingen jente so invitera mej på kebabdate :/

Marit sa...

Du fær d t du per;) Nice picture i sumpen forresten, mamma tok d me nedover no når ho va her, kjekt:)Ikkje lenge ijen no per!!!