"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

8.9.09

Venner på kvelds:)

P1020198

Ting i Oslo e ganske nært, butikka, kioska, trikk og bane. Og det lika ej:) En anna herli ting også e at venna e ganske nært, so det ekje so vanskli å stikke en tur på besøk. Det he ho Marte me skjønt, so ho inviterte sej sjøl og næ Nina på kvelds her me oss = en rikti trivli kveld med god mat og selfølgeli nakken runda me Buzz:)

P1020199

Litt amper stemning mellom den vinnende og tapende part i Buzz..P1020201
P1020202

Men heldigvis skiltes dei som gode venna:) P1020200

4 kommentarer:

Kay Amund sa...

Ej såg litt gal ut der ja;)

Stine sa...

max kosli da dokke!! synd ej ikkje kunne ver der..men d va veldig kosli å henge m kidsa mine også, så fær ta jen buzzen og kveldsen en anna dag:D

Låv ju all!!!!!

Camilla Gidske sa...

Hatt d fint i bryllup i helgen? :) Jeg vil også komme på kvelds! :) Så kosli ut :) jeg har forresten blitt påvirka av bloggeånden og har tatt fatt på min egen :) Ta en titt ;) Håper vi sees snart da :)

Marte sa...

Hihiiii:) :) Superkosli!;) E å han Kay e så gode venna!!!! :D