"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

21.10.07

Byen e Bergen

Det er så arti å lese bloggene til Ugandafolka, og se hvordan de har det, og dette får reisenervene mine til å krible!! Skulle gjerne satt meg på et fly til Uganda:)

Men i helga nøyde jeg meg med å ta en tur til Bergen. Og det var ingen dum idè! Fredag ettermiddag landa jeg hos Jan Halvard og Hanna hvor jeg fikk et rom å sove på, mat og hyggelig samvær med et koseligt ektepar. Fikk tre flotte dager, besøkte folk, hadde Hald-lunsj, såg fotballkamp på storskjerm og var med på quiz i Salem!


Etter å ha slappa litt av på fredag stakk jeg til Simen for å spise middag sammen med han og Elisabeth. Etterpå var det kaffi, is og Train-spilling:D


Lørdag møtte jeg Hald-gjengen som er i byen:o) Skikkli bra å se de igjen!! Vi hadde en kosli lunsj sammen. Dere er en herlig gjeng jenter! 




Elias, Mini og Karl-Erik bor også i byen, så etter å ha tatt farvel med jentene stakk jeg en tur til de. Var godt å se de igjen og se hvordan de bor! Blei som vanlig søsing og fjasing:p


Som alle vet spilte Ålesund mot Brann i helgen, og Bergen by stod i fyr lørdag kveld. Masse folk samlet seg på festplassen for å se kampen på storskjerm. Jeg, Jan Halvard, Elias og Karl Erik hadde også stilt opp, og jublet litt i det stille etterhvert som kampen gikk sin gang.


Etterpå stakk jeg, Jan og Karl Erik på Salem, og der var plutsli masse Sunnmøringer! Arti:D Der var det quiz i kveld, gikk ikke så veldig bra, kom på 16. plass, av totalt 20 lag:/

Litt tullebilder:)


Lørdag ble det litt seint, og da blir man ofte litt søsen....






Takk for vertskapet Jan og Hanna! Ditta kunne dokke:D Søndagen blei det søving og sløving, med taco til middag og kake og kaffi før avreise:D

No e det heile to vike til neste reise, den går til Serbia, med et stopp med overnatting i Oslo...

Kommer jeg til å ligge med kaldsvette og reisefeber de neste ukene?

5 kommentarer:

Kay Amund sa...

Såg ut som du hadde ei veldig bra helg å at du rakk å helse på en del folk!
Blir spennede å følge me i reisene som kjøme:)

Må helse Anja å daniel fra mej da!
:)

Anonym sa...

Hei Per!!
Takk for et kjempekoslig besøk. Var veldig artig å se deg igjen og å få samla alle Hald-folka!

Kos deg masse i Sebia ja, og hils Andja og Danijel.

Klem fra Hanne Liv

Anonym sa...

Hei Per! (med henvisning til kommentaren din på Marte sin blogg:)
Klart vi e klar for Train på Flisnes!! Veldig klar faktisk: for vi har en slags abstinens no fordi Simon sitt Train fikk bli igjen hos Marte i England mot at ho lovte å ta det med heim til jul! God tur til Serbia!
Hilsen Marianne, mora til ho Marte

Marte sa...

Saa kosli! KJekt aa se bilde av hald folka! Heldige du:)

L.DBdS. sa...

hei per, byen e berge!n....saa kjekt at du skal til serbia..kjekt at du fikk treffe hald gjeng!!!i am studing, trying to finish my graduation..I hope that I can travel to norway next yer;;hilse saa mye, daniel,andja and torstein!!!