"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

15.10.07

Buzz-kveld



Da har jeg endelig tatt meg tid til å ta en liten oppdatering på bloggen:)
Har helt siden vi hadde kvelden, planlagt å legge ut noen bilder.

Fredag for over en uke siden kom Stine, Nils, Jan Harald, Lydia og Øyvind på besøk!
Det ble en skikkli trivli kveld:D Hadde ikke sett Jan Harald siden før Hald, så det var skikkli bra at han tok seg en tur!

Er vel ikke mer å si, slenger ut noen bilder!







2 kommentarer:

Nils-Ove Støbakk sa...

Per, da...du må no få me kenn so VANN i Buzz! Veldi vikti! hehe :D

Torstein sa...

Heisann du. Teknisk sett bor det ingen du kjenner i Beograd (så vidt jeg vet). Stine min teampartner (oda er i rwanda)bor i Zemun, det samme gjør Andja. Det er en egen kommune ca 20 min med buss fra downtown beograd. Jeg bor i en By som heter Pancevo og ligger enda lenger borte. Der bor også Danijel. Men både jeg og Stine drar til Sentrum nesten hver dag for ulike gjøremål. Jeg vet ikke hva du har avtalt, men du kan sikkert bo hos Danijel. Eventuelt her hvis det ikke går hos han (må i tilfelle sjekke med min bokompis). Vi reiser bort på en leir med laget 9.november. Tror alle skal på den, men du er reisevant nok til å klare deg på egenhånd.

Bruk gjerne thingnes@gmail.com til å svare på