"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

17.2.08

Helga

Laurdaga e det som vanli barneprosjekt:) Veldi kosli å sjå dei igjen! Francis kom springende mot mej frå porten når han kom, og det va så godt å sjå na! Sprudlende og full av energi! Han og den yngste Michael, e gode venna og oss leika mykje. Og sia dei fikk leike med en mzungu, kom det et par gutta til som ville klatre, bli bert og tulla med. So for å prøve å leike litt med alle, prøvde ej å ha en på ryggen, en på magen og en som slengte sej i kvar av armane mine:D Litt slitsomt, men veldi gøy!

Dei hadde manko på lærara, so ej steppa inn i 3. klasse og prøvde å undervise i HIV/AIDS, og dei psykiske følgene som ofte ramma en som e sjuk.

På ettermiddagen rusla ej en tur til Wandegeya, et lite sentrum i nærhetn, og plutsli høre ej ”Per! Per!” Og der kom Neat ut av en taxi! Kjempe kjekt å sjå ho igjen!

I dag va ej på Gudstjeneste på KPC. Så bra det va! Etterpå hadde ej mej litt mat, og her e ei oppgåve t na Kay: Ka sort pizza eite ej på bildet?
Og til slutt, ei helsing, tegna og skreve av Aina, eller Marie, som ho blir kalt her nede:

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Per!
Ja, eg synest også det er ganske utrulig at du er i Kamapala igjen! E veldig glad for at reisa he gått fint so langt. Oss ønska at du fær eit godt opphald desse vekene. Du må helse til alle som e so kjekke å ta imot deg (du e no vel ein kjekk kar å få på besøk me:). Du må også helse til ungane på prosjektet og sei at oss sende mange tanka. Her e oss akkurat komne igjen frå hytta. 80cm snø på flat mark, -13 grader i går og flott skiføre, i dag +2 og bra ver. Her heime he det vør elendig ver i helga, men e litt bedre no. Oss følge med på bloggen so du må berre skrive. Ha det godt so lenge!
Klem frå mamma og pappa

Kay Amund sa...

Takk for mail!
Herige å lese opppdateringa fra Uganda, skulla ønskt ej va der!
Håpe du fær nokken gode veke der!

Ej vil tippe Peri-Peri Kylling:P

Ingrid's blog sa...

Per!:)
Eg sjekke bloggen din heile tiden! Kjempe kjekt å lese! Sgo sååå masse ønskt at eg og va der nere!

Enjoy!
Klem fra Ingrid

Anonym sa...

e so kosli å lese bloggen din bruder! e bra du kosa dej!
du må blogge mykje so ej fer nokke å lese på når ej e på skulen!so må du berre fortsette å kose dej! klem frå lill sistah!

Anonym sa...

Halloen!
Ej venter spent på bilder og oppdateringer om Jane. He du overlevert pakken? Kjempekjekt med jevnlige oppdateringer på bloggen, men litt lite bilder... He du truffe Prince? Kos dej videre! Skal helse frå Oskar! KLEM

Aina Marie sa...

Åh Per!

Sannelig er det merkelgi at du er i Uganda. Merkelig men flott. Blir så glad hver gang jeg finner noen nye ord på din blogg. :-) Ordog bilder som vekker flere minner til live:-)

Velidg kjekt å følge dine bevegleser der ved ekvator - tror aldri jeg kan bli lei av å si det:-)

Du er en knakandes kar!

Ole Andreas sa...

Fekk txt melding i dag. Tenk at so lite pengar for oss kan gje dei ein heilt ny tilverelse. Peren Bygjer hus i Uganda . Hurra

Elise sa...

Hei Per!
Ååå, så gøy å lese, så rart du er tilbake! Om tre veker og to dagar er eg og tilbake i Iquitos! Kjemperart! Grugler meg utruleg mykje! No har eg faktisk printa ut heile bloggen min fra Peru, kjekt å ha!
Kos deg masse!

Line sa...

Utrulig gøy å lese bloggen din! ;D

Marte sa...

Peeer! Tenke på d:)