"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

18.4.07

Tilbake på Hald! Yeee!

Så er vi tilbake på Hald i Mandal:) Fytti, det er rart!! Føles ikke akkurat ut som om det er 6 mnd. siden sist. Disse første dagene er vi bare de norske Fokus og Team Nettverk-studentene. Så kommer alle internasjonale på mandag, også kommer de norske Act Now'erene 2. mai.

Vinnerbildet! Av Nina!



Utrolig kjekt å se folka igen, høre historier, se lærerne og bare være tilbake i den flotte sørlandsbyen Mandal! Det er som sagt rart å tenke på at det er 6 mnd. siden vi var her sist. Og det er enda rarere og litt fjernt akkurat for øyeblikket å tenke på at jeg har tilbragt de siste 6 mnd. i Uganda! Og å tenke over at Eivind, Anne-Margrethe og Kathrine er der enda, er i alle fall rart!

Mandags kveld kom vi hit, møtt av Dino og noen andre, og vi har hatt noen koselige dager så langt, med debriefing. Blir helt sikkert noen skikkelig bra uker her!

4 kommentarer:

nina sa...

takk per... jeg setter stor pris på at verden får se et så lekkert bilde av meg!

Anonym sa...

Hei Per! Takk for hilsen og velkommen hjem til Norge! Alle gode ønsker til deg for ukene dere har igjen på Hald! Vennlig hilsen fra mammaen til Marte, Marianne

Aina Marie sa...

Hva annet kan jeg si enn:
HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR!

Jammen fyller du ditt palindrom i dag. Hurra for det. Jeg gratulerer i mengder: nyo nyo nyo.

Håper dagen svarer til eventuelle forventninger. Ellers blir det bråk :-)

Glad i deg er jeg i alle fall kjære teammate.

Snakkes :-)

Anonym sa...

Gratulere med dagen
Gratulere med dagen
Gratulere kjære Per Oddvin!
Gratulere med Dagen!!
Bursdags Klem frå Mej!