"Gud har sagt: Jeg slipper deg ikke og svikter deg ikke." Heb. 13.5

Welcome to my blog!

Here you can read about me and my
life as a nurse and
how my life turns out when I try to let
God lead me:)

Enjoy!

12.9.06

Møtet med Sam

Ej skulla vel igrunn vøre letta og klar for å reise når ej skrive dinna postn her.
I dag hadde oss møte med sjefen for utvekslingsprogrammet mellom Laget og FOCUS. Oss stilte spørsmål og han svarte. Nakken ta tinga oss fikk svar på: Alle skal bo og jobbe i Kampala, ej og Kay ska altso ikkje til Mbarara, alle skal jobbe på kvart vårt universitet, på laurdagane skal oss jobbe med barn fra slummen rundt hovedkvarteret, lære dei bl.a.; "lifeskills", engelsk og hygiene, oss skal vere med i bryllupet til Sam og litt om ka klæ oss bør ha og slikt. Korleis oss skal bo va ikkje heilt avklart enda. Men oss skulle mest sannsynli bo ei stond med vertsfamilie, der oss blei en del av familia og ei stond på internatet tilhørende det univeristet oss jobba. So fekk oss vite litt om arbeidet og ka dei forventa av en muzungu som mej. Spennende? JA!
Men ej vil ikkje sei ej e so veldi letta, men kanskje ej e litt meir klar til å reise.

3 kommentarer:

Elise sa...

nå har eg greidd å fått sånn folketellar på bloggen min! veit ikkje heilt kossen eg greidde det! men eg skal greie å forklare det viss du og vil ha :-)

Nils-Ove Støbakk sa...

Skal dokke jobbe én og én, asso? Skumle greier...hehe :)

Stine sa...

Jaja, en og en jobbing bli vel bra det også!Sjøl om det sikkert kan ver litt skummelt i begynnelsen. Og ej tru Kampala bli bra, då kan du helse på mamman na Neat og greier;) Good luck muchacho!!;)